Facebookon a Facebook


Ha nem tölt be, klikk ide!

Facebook

Facebook klubok és ami mögöttük van!

Legyen már nyár, baszd meg

2010.05.15. 20:24 - Facebook

Címkék: meg nyár már utálom legyen baszd

Elmés óhaj egy magasan kvalifikált filozófustól, aki a mélységes mély gondolatok progresszív örvényében elvészve teljesen lesüllyedt a lelki defenzió mélypontjára, ahonnan nincs visszaút!

Magyarul: Egy huszonéves suttyó, aki kettővel több könyvet olvasott mint kortársai (azaz összesen kettőt) létrehozott egy elmés nevű klubot, mert azt gondolja figyelemfelkelteni hazánkban csak bazmegeléssel lehet!

Amúgy a telet én is utálom, úgyhogy félig respekt!

Klikk!

A bejegyzés trackback címe:

https://facebook-klub.blog.hu/api/trackback/id/tr202025951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

E-Sz-A 2010.07.01. 14:10:54

Én legalább le tudom írni helyesen a "baszd meg" kifejezést, suttyókám! Üdv, a huszonéves alapító suttyó

Facebook 2010.07.07. 21:30:45

Igen, suttyókám! Erre én is büszke lenék a helyedben...

E-Sz-A 2010.07.30. 13:07:54

Hmm... az én csoportomnak több, mint 4400 tagja van, ennek az oldalnak meg a látogatóinak a száma jelen pillanatban gondolom egy, azaz én. Valamint a könyv olvasási szokásaimba való kötözködésedet sem értem, én legalább tudok helyesen írni és fogalmazni. Grat az oldalhoz... :D
süti beállítások módosítása